Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας εφάρμοσα ή πρότεινα ιδέες με χαρακτηριστικά καινοτομίας.
Μερικές από αυτές παρατίθενται παρακάτω:
Η πρώτη εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχ. έτος 2021-2022 έγινε πρόχειρα και χωρίς επαρκή υποστήριξη. Με το συνάδελφο Νίκο Αρβανίτη καταθέσαμε προς το ΠΕΚΕΣ Στ. Ελλάδας μια πρόταση με πρακτικές που συνέτειναν στη συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών της τάξης στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων.
Δείτε την πρόταση και ένα σχετικό παράδειγμα.
Την άνοιξη του 2020 τα σχολεία έκλεισαν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τις πολλαπλές προκλήσεις της περιόδου, στο Δημ. Σχ. Φύλλων (στο οποίο ήμουν Δ/ντής) δημιουργήσαμε ένα μοντέλο λειτουργίας με χαρακτηριστικά κοινότητας μάθησης. Το μοντέλο παρουσιάστηκε σε συνέδριο του ΠΕΚΕΣ Στ. Ελλάδας με τίτλο “Διάχυση καλών πρακτικών στην ΕξΑΕ“. (Εάν ο προηγούμενος σύνδεσμος δε λειτουργεί, πατήστε εδώ.)
Δείτε σχετικά:
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε τη διαδικασία (σχ. έτος 2021-2022) χορήγησης άδειας από τον Δντή/Προϊστάμενο σε εκπαιδευτικό του σχολείου (προσέξτε τις υποχρεώσεις του Δντή μετά την έγκριση της άδειας):
Πρόκειται για ερευνητική εργασία που αφορά στη συγκέντρωση και διδακτική αξιοποίηση των κοινών λέξεων (π.χ. τεστ-test, αστροναύτης-astronaut, κ.τ.λ.) μεταξύ ελληνικών και αγγλικών.